8 aplicatii care vor revolutiona modul in care lucrezi de acasa

Orice fondator care se ocupa de fortele de munca la distanta se confrunta cu provocari numeroase – negocierea programelor variate ale angajatilor, urmarirea proiectelor pe mai multe zone de timp, construirea si mentinerea spiritului de echipa in companie.

Acest lucru necesita instrumente mai avansate decat camerele web. Cum ar fi, de exemplu, robotii.

Zoom

Cu opt angajati in orasul New York, San Francisco si Washington, D.C., Engine face cel putin un apel video total in fiecare saptamana.

Zoom ofera liderilor conferintei un control mai mare, precum capacitatea de a muta anumiti participanti. De asemenea, arata calitatea conexiunii la internet a fiecarui utilizator. „Ne economiseste atat de mult timp incat sa nu mai fie nevoie sa spunem:„ O, ma deconectez si ma autentific din nou ”.

Mash + Studio – care in aceasta vara a avut personal care lucreaza din Nashville si Tel Aviv – favorizeaza Slack, o platforma de mesagerie care strabate linia dintre e-mail si mesagerie instantanee si face trimiterea de memorii si partajarea glumelor atat de usor incat companiile care il utilizeaza sa-si vada traficul de e-mail.

Angajatii de la Bumble, un serviciu de intalniri online lansat in 2014 – si a carui echipa de baza are sediul in Texas, California si Marea Britanie – isi trimit uneori Snapchat-uri pentru a incuraja tipul de partajare si ingrijire a colaboratorilor care se intampla mai usor la birou.

„Un Snapchat poate fi foarte important pentru schimbarea starii de spirit atunci cand nu sunteti in acelasi loc”, spune fondatorul Whitney Wolfe.

Cealalta aplicatie preferata de Wolfe este GroupMe, o platforma de mesagerie ideala pentru partajarea fotografiilor, videoclipurilor si a legaturilor intre diferite grupuri de oameni.

Ea si echipa ei o folosesc pentru a comunica cu cei 300 de ambasadori independenti, care sunt peste tot in S.U.A. „Este urias in campusurile universitare, unde se afla o multime de ambasadori”, spune Wolfe.

Pentru managementul de proiect, multi prefera Trello, un site web si o aplicatie care creeaza un fel de panou publicitar in timp real. Elementele de actiune pot fi mutate de la o categorie la alta (de la, sa zicem, „de facut” la „a face”).

Cum sa iti conduci forta de munca de la distanta?

Instrumentele tehnice va pot ajuta. Dar la fel si managementul inteligent. Mai multe detalii pe acest site.

Angajati oameni responsabili

Cand N2 Publishing a inceput pentru prima data sa permita angajatilor sa lucreze de acasa, ofiterul de operatiuni Marty Fukuda a prevazut personalizarea zonarii in fata telenovelelor si SportsCenter, care lucreaza fals. Nu s-a intamplat asta. „Daca angajati oamenii potriviti, nu trebuie sa va faceti griji”, spune el. „Daca este ceva, am devenit mai productivi”. N2 organizeaza seminarii periodice cu privire la cele mai bune practici de la domiciliu.