Să ne mutăm în siguranță

De-a lungul experienței de antreprenor, m-am confruntat mereu cu problema spațiilor de lucru. Unele, deși excelente ca amplasament și condiții, dar foarte scumpe, altele accesibile ca preț, dar prea îndepărtate de centru, uneori la periferie, ceea ce făcea, din cauza traficului bucureștean, imposibil să sosești la timp. Pe lângă problemele arhicunoscute, atunci când deții o afacere, mutatul dintr-o parte-n alta, cu toate dosarele, echipamentele și produsele din depozit devenea pentru mine o problemă aproape insurmontabilă.

Și, totuși, de la o etapă la alta, odată cu dezvoltarea afacerii, trebuia să găsesc locurile potrivite pentru birouri, depozit și spațiul dedicat evenimentelor. Până am găsit o firmă de mutări care să facă o treabă excelentă, fără să am bătăi de cap, am trecut prin experiențe nefaste. Mereu erau la mijloc întârzieri, mobilier stricat, imposibilitatea de a depozita pentru un timp limitat o parte din lucruri. Mă trezeam uneori în imposibilitatea de a-mi continua activitatea pentru că trebuia să mă ocup de mutare.

Dacă găsiți însă o firma de mutari care să vă ofere și servicii de depozitare mobila, o parte importantă a problemelor legate de mutarea dintr-un sediu în altul se rezolvă. La prețuri avantajoase, cu posibilitatea de a face și transporturi internaționale, o astfel de firmă are și mașinile potrivite, și personalul experimentat, capabil să strângă lucrurile, să le transporte, să le descarce, fără ca dumneavoastră să intervenți și, cel mai important, să vă puteți continua munca, știindu-vă lucrurile în siguranță.

În orice activitate, mi-am dat seama și în cazul micii mele afaceri, eficiența este un lucru extrem de important. Dacă nu ai oameni pe care să te poți baza, toate planurile mărețe, toate obiectivele trasate sunt în van. Lucrurile pe foaie pot arăta excelent, iar în realitate să fie un fiasco. Lucrul acesta se aplică oricărei activități și, implicit, fiecărui serviciu. Când te muți dintr-un loc în altul, cu un întreg sediu după tine, te interesează, în primul rând, ca lucrurile să fie ridicate la timp și transportate rapid, fără să fii nevoit să insiști ori să rămâi blocat în sediul vechi.

Ultima dată, mutându-mă dintr-un sediu în altul, aveam nevoie să depozitez mobilierul și echipamentele într-un loc sigur. Cum sediul nou se elibera în câteva zile, iar în vechea locație nu mai voiam să rămân, era o perioadă de timp pe care nu o puteam acoperi în niciun fel. A fost un lucru imens că am avut la dispoziție și acest spațiu de depozitare, iar cu ajutorul firmei de mutări am putut să ocup noul spațiu în timp util, fără probleme.

Culmea este că, înainte de a apela la o firmă profesionistă, apelam la diverși oameni care-mi cereau mulți bani, dar nu făceau nici treabă bună. Și deși participam și eu, încărcând o parte din lucruri, dând indicații clare, până la final mă trezeam cu lucruri stricate. În cazul unei firme de mutări însă, aveți certitudinea lucrului bine făcut, a eficienței și a eliberării de toate tevaturile mutării. Întotdeauna, este mai bine să apelați la profesioniști și să evitați problemele inutile!